BACK BABY!!

Inte trodde ni att jag hade glömt den lilla bloggen?

Ne då, jag har bara varit ledig, är iförsig det fortfarande men nu är jag på mini semester 2 timmar utanför bangkok för att scouta locations samt att vara med min kära mor och hennes man Conny innan jag måste återgå till jobbet på måndag.

Det har lugnat sig avsevärt här nere med protester och färgglada män, dock har två människor dött....

Men livet går vidare, ska ta lite softa bilder här som jag ska slänga upp, men just nu är jag för trött och för röd (efter 5 timmar vid poolen/havet) så nu ska jag vila.

Har även gjort några feta planer tills jag kommer hem....MBA here i come

Tack och hej Lever pastej, Madda fakkers!


Kommentarer
Postat av: Gullily

Så fin du är!

Jag åker till Skåne ikväll istället. Det blev knas med salongen. Jag måste skriva imorgon istället. Jag saknar dig väldigt mycket bara så du vet det.



Puss!

2009-04-16 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0