Dagen

Är helt död, sprungit runt på alla inne ställen i när liggande delen av bangkok för att fixa plåtningar idag, så nu är jag fan done and done!

Just nu regnar det här, eller duggar som thaierna säger, vi skulle säga spöregn med mäster blixtar, helt galet.

Var ute och käkade med chefen igen, så när vi skulle hem så regnade det som sagt, så vi hoppade in i en taxi....Det var det bästa beslutet jag vart med om!!!!

Kareoke taxi med video på Coyote tjejer dansande på barer samt en skit rolig taxi snubbe!
Tog oss ca 30 min att komma hem med taxin, kosta total 20kr.... BANGKOK ROCKS!!!!

Ska slänga upp lite nya grejer imorn och berätta vad vi gör här nere, men nu är jag för trött och orkar inte berätta allt som hänt idag, för mycket!

Klart slut, varulfs tjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0