Dagens tränings pass

Gått 1 mil nu i 29 graders värme, med en luft fuktighet som ej går att mäta känns det som, så dagens träningspass är avklarat.

Fick sjukt mycket fina bilder men det får vänta tills imorn då sladden ligger på kontoret (som iförsig ligger 50 här ifrån, men vill inte väcka soda (rottvailern, dyslexi is the siht :P ).

Fixade även gympass på truly fitness ida med.
Gick först dit själv, då ville de ha 27,000 tbh i månaden (6800kr) så jag sket i det, sen träffa jag Nat från kontoret som sa att det var bullshit, så vi gick dit tillsammans, så nu betalar jag 599 tbh i månaden, hur länge jag vill, behövde ej skriva upp mej på nått avtal ( alltså va 150kr i månaden på ett 3 vånigt gym, där varje våning är ca 200 kvm) så nu kör vi!

Nu ska jag slagga för klockan är här......eller gissa ni, klockan ligger på bordet men jag är för trött för att böja mej fram....

Ha en grym onsdags natt så syns vi alla om 9 timmar, då med ultimata bilder.

Hej hå lets gå!


Kommentarer
Postat av: Marie Plosjö

Vad söt du är.

2009-04-01 @ 21:35:35
URL: http://www.finest.se/marieposjo
Postat av: GH PHOTO

master

2009-04-02 @ 00:47:13
URL: http://www.improveme.se/fotografi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0