Deff och kul skit

Idag börjar min deff, började med 2 timmar på gymmet imorse, sen en lite frulle:
En banan, blåbär och jordgubbs protoin drink!
(Kom på i efterhand att man ska plåta maten först, inte efter...)

Sen till Lunch, lite kykling med cashewnötter och grönsaker (inget ris, inga kolhydrater, så seriös e jag nu)


Lunchen, även här var jag lite sen med kameran..... men ja tänkte, ingen har ju gjort de förr så jag är lite edgy...


Aey och Noona


Nu pumpar vi Afasi & Filthy och jobbar stessande som mästare.

Har en plåtning nu på Torsdag, samt en senare i veckan. Den senare kommer ni älska, de gör jag redan!!

Sen har vi lite möten med bland annat Elit Thailand, Inmodels och några andra.

Nu ska jag ta lite bilder på hur ja bor för ja har fått en fet önsking på de!

Pözzz

Kommentarer
Postat av: Gullily

Tack :)!

Puss!

2009-04-27 @ 23:42:47
Postat av: lotta

Äter¨du bara på foodland....????...ser nog att det är fotat där.

Puss

2009-04-29 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0