Galet

Hinner ej skriva så mycket tyvär, tack vare att jag är mitt uppe i att fixa mitt visa.

Ska försökta slänga upp lite roliga saker.

Iförsig, kan berätta att vad som hände när jag och Bryce var ute i lördags.

Vi började kvällen på en hiphop bar in i centrala Bangkok. Vi hade blivit bjudna utav en av Bryce vänner.
Sjukt kul ställe, som Village fast mindre, och en flaska absolut kostar 500kr med tillbehör.

Men efter det drog vi till ett underground ställe som heter "the tunnel".
Sjukt kul ställe med house och galet folk, men det ända dåliga var att det var massa Falanger (juste ta reda på vad de är) började slåss så att en tjock man föll över vårt bord med alla sina horor som han hade köpt.

Bryce flickvän skadade sitt ben så bryce blev förbannad och höll på att hamna i bråk, galet men sjukt kul att se från sidlinjen (den bästa glädjen är skade glädje var det någon som sa).

Men men, kort efter de drog ja hem för att slagga så jag kunde Scouta vidare dagen efter, fick bra kontakter, festade med den thailändska polisens Chef, han ville att jag skulle lära honom att dansa (im a fucking dance pro :D ).

Efter det drog jag hem och slaggade, snipp snapp tjut så var sagan slut!

Kommentarer
Postat av: me too

visa run! rice run!

2009-04-08 @ 13:17:45
Postat av: Marie Plosjö

Visum sötis... Tror det blev lite fel där :)

2009-04-08 @ 20:37:09
URL: http://www.finest.se/marieplosjo
Postat av: Gustav Anestam

VISA RUN PÅ ENGELSKA!! ;)

2009-04-10 @ 13:20:47
URL: http://gustavanestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0