Knappliknapp

God Morgon ute i stugorna.



Det är torsdag och klockan är tio över tio på morgonen.
Sitter här och ska egentligen uppdatera för MTG spanien men har ingen dator som kan göra jobbet. Meningen var att idag skulle min kära mor och hennes man komma ner för att hälsa på oss här, de skulle även ta med en stationär dator som kan göra det som behövs inför jobbet, men de kom ej med planet tyvär så de kommer imorgon istället.

Sitter här på kontoret och beundrar den vackra dagen, känns så skönt att se träden blomma och att höra fåglarna kvittra.

Vi får se vad jag ska göra ikväll?
Ska nog slänga iväg ett sms till Bryce och se vad hans små planer är.

Ska nu in till mina medarbetare och se om de är klara med våran powerpoint för våra klienter, sen är det möte med Elit Models Thailands Chef.
Känner en ganska stor press över det, som om någon satt en liten äcklig svart bly hantel över mitt bröst som endast kan försvinna om jag gör ett bra jobb.

Hoppas ni har den mysigt i vår/sommar vädret där hemma i sverige!
Saknar det faktist, inte själva värmen utan mera känslan man får, som om man får mer energi och all ens ideér och påfund kommer igång, alla grill fester, alla leenden och vänliga ansikten!

Ser sommaren som en ny start! Man har alla chanser att göra det till den bästa tiden i sitt liv! Så känner jag i alla fall!

Se det ljusa i tillvaron och njut av att vara med varandra för snart blir det säkert kallt igen!

BIG LOVE till er alla och ut i vårvädret och skrick och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0