Semestern är över for show...

Åter på kontoret, (dock en söndag) och fixar och trixar inför kommande vecka.
De senaste dagarna har varit helt galna, har solat, badat, fått skadlig massag och börjat på mitt dykcertifikat.

Dyka var fan de coolaste jag vart med om, slogs med hajar och fula sjöjungfruar...Ne de kanske jag inte gjorde men det var ändå den coolaste upplevelsen jag har gjort.

Så nu är jag ytterligare ett projekt på g, förutom att lära mej Thailändska och köra en MBA när jag kommer hem.

Önskar jag hade lite roliga bilder, har dock bara några få..
Soft utsikt

Är slut, men ska fortsätta jobba nu, peace

Kommentarer
Postat av: Gullily

Sötis. Varför uppdaterar du inte? Jag vill gärna se bilder pleaaassseeeee!



Pussar!

2009-04-22 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0