"The shit is going on downtown!"

Som sagt, igår var jag och käkade på en liten resturang i red light district,
Helt allvarligt så kan jag säga att det var bland de roligaste jag gjort.

Hela tiden gick det förbi män som sålde "sex shows, very cheep" och transer.

Det sjukaste var nog när en snubbe försöte få mej att gå till hans ställe som hette "Mega Pussy".
Det var upplyst med Enorma neon bokstäver i blått och rosa "MEGA PUSSY".....Det enda jag sa var, "Who wants a Mega pussy? Dont you want a tight pussy?" sen gick jag vidare.

Ganska kul faktist, men det skönaste var nog marknaden där nere, fullt med kopior av saker.
Jag passade på att köpa lite kalsonger billigt som satan! IT ROOOCKS!

Idag ska jag skaffa ny lur med thai nummer så man kan nå mej här nere.
Ska också fixa gym kort, kommer  bli svin soft.

Juste, när jag kom ner så vägde jag 97 kg, idag, (två dagar senare) så väger jag 95kg!
Ska ta lite softa bilder idag som ska slängas upp så fort som möjligt

Nu sitter jag på kontoret och ska lära upp en medarbetare hur man uppdaterar för MTG, life rocks!


Peace Lova and Funny Things!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul att få följa med dina på dina äventyr , menar inte sexköret nu utan mer allmänt har en granne som arbeta 1 år i ban för ett tag sen, mvh Martin

2009-04-01 @ 09:33:35
Postat av: ec

ååh gurra Grym! sjuk grej att du är i bangkok! Hoppas du har det bra och inte dör där borta av nån galen tropisk sjukdom! jag å rakke saknar dig!



Kramar

2009-04-02 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0