To hot

Inte mycket har hänt idag, tagit det lungt med solandet och badandet och istället kapat hotellets internett för att kunna sitta och jobba, men ändå är det knas att skicka mail....känns som jag kommer kasta macbooken i väggen..

Men men, drog ut och slängde i mej lite käk, det är sjukt synd att det är så många svenskar här då resturangerna har tagit efter det. Mycket svensk och tysk mat.

Drog hem och skulle ta en massage tänkte jag, som en lite avkoppling....Det var fan det värsta jag gjort, har aldrig haft så ont som när hon stod och stampade på mitt smal ben så jag trodde att de skulle gå av (PLUS att jag är sönderbränd, vilket bara förvärrade saken).

Men nu sitter jag här igen, skickar mail, ger order, får order och fixar excel sheets och powerpoints, master of buisness thats meee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0