Blogggelipoppdaropp....

Får mycket skit nu från alla håll och kanter att jag inte bloggar mera, så det ska bli en förändring med det nu, eller jag ska försöka förbättra mej nu.

Tänkte börja slänga in mera skidor i mixen, överhuvudtaget extrem-sporten då det ligger mej nära i hjärtat, speciellt att jibba med skidor.

Men kommer nog inte hålla det om jag ska vara ärlig då detta är i mina ögon en fotoblogg.
Ska försöka inhandla en pocket kamera nu så jag kan ta lite mera "Behinde the sceens" bilder, men först måste jag iväg och köpa 5 Nintendo DS spel till min lille bror som jag lovade honom....

Men kommer nog inte hinna blogga så mycket denna vecka då jag är super stressad inför den kommande plåtningen på lördag i Singapore. Sitter just nu och fin justerar storyboarden för plåtningen, samt letar mera inspirations bilder för denna och kommande plåtningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0