Day of, of to what?

Idag vakna ja av att Tanja ringer och väcker mej och säger att vi ska på wakeboard tävling, ja e en sån person att jag älskar att sova, så jag började fejka att jag skulle vart sjuk och what ever.

De sluta me att ja somna om, 5 min senare stormar Tanja in i mitt rum, dags att gå upp, sluta ljuga och häng me nu.

Så dagen har spenderats med att se feta wakeboarders och druckit öl, jäääävligt nice.
Klockan e nu snart 00 här å jag har vart full i 10 timmar, de går bra nu.......
Ska slagga, gjorde även andra saker men de tänker ja inte ta upp i bloggen, de som vet de vet, hade i alla fall sjukt kul, sen hade jag JÄVLIGT kul med den andra personen....eller öööh menar grejen, hahahah.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0