Grejen med Gustav Anestam

Nått som verkligen personifierar mej som person är, att om jag bli otroligt intresserad av något så vill jag göra det direkt och ha det dirket, ingen vänte-tid.

Samma sak gäller träningen, har ett 2 veckors schema av deff framför mej nu och det jag gör första dagen är att jag överpeppar och kör för hårt.
Har vart på gymmet 2 gånger idag och den sista gången slutade det med att jag var tvungen att springa och kräkas i en soptunna vid rulltrappan.....övertändning.

När man väl sitter där på golvet och spyr i en soptunna så går det otroligt många tankar igenom skallen, "varför gör jag detta?", "hur kan de bli så hära", "klarar jag mera"...etc

Men sen ställer man sig upp och inser att det är dags att ta en paus, då sätter man på lite 69 eyes och H.I.M och så tittar man ut över en stad som verkligen aldrig sover.
Att känna sig liten får ett helt nytt begrepp då....Tankar far igenom skallen, men slutsatsen är alltid den samma... Jag älskar mitt liv.

Jag får resa världen över, träffa vackra personer, gå på galna fester, ha underbara vänner och en underbar familj och jag gör det jag älskar och tjänar pengar på det.

Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0