Hobo of the Year

Utnämner mej till luffaren 2009.

Just spenderat natten på golvet på kontoret med min kudde och en filt.

Anledningen är att jag har varken vatten eller el i hust jag bor i och min chef och hans fru är bortresta.
De har glömt betala el och vatten räkningen och att sova 40 graders värme utan Aircon och utan att kunna dusha lockar inte, så det enda stället som har dush och aircon är på kontoret...

Så min rygg mår utmärkt efter att ha slaggat på betong golv...

Vad gör man inte för konsten. Hahaha

Kommentarer
Postat av: Marie Plosjö

Skriv nu. Jag vill se att du mår bra om dagarna.



Puss

2009-06-29 @ 00:27:18
URL: http://www.improveme.se/marieplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0