Yeaaa

Vaknade idag klockan 4 på natten efter 8 timmars sömn.

Hatar lördagar för mitt gymkort gäller ej då, det gäller söndag med..... men jag måste röra på mig, så jag slängde på mej mina grejer och har nu just kommit hem efter att ha joggat/sprungit 1 mil i parken brevid huset och jag vet att det var en mil då hela parken är 3 km lång och sprang 3 och ett halvt varv, (Den värsta upplevelsen i mitt liv under tiden, i början var det helt okej men sen kom den förbannade solen fram... inte så kul att springa i hettan.)

Köpte mera yogurt och tonfisk och sitter nu med en frulle klockan 8 på morgonen.
Dagen kan inte börja bättre!

Dags att njuta av en solig lördag med 33 graders värme i skuggan.
Ska slänga mej på gräset och forsätta läsa "The Dirt".


Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0