Birthday

Det sjukaste hände mej igår.

Jag har alltid varit en förespråkar för födelsedagar, presentar, mat och roligt folk, alltid vart det, ända  sen jag var liten.

Men det som är sjukt är just att igår natt klockan tolv så märker jag att min mobil vibrerar i fickan, tar upp den och svara.
Då får jag höra ett starkt "grattis!" i örat..... Jag fattar inte varför, sen går det upp för mej, FUCK, jag är 20 idag..... Det var en av mina bästa vänner som ringer upp mej och måste påminna mej om att jag fyller år.

Det måste ju vara ett tecken på att jag jobbar och stressar lite för mycket, men men, kvällen var redan innan kul, så ja ställer mej upp och säger, shit ja e 20 nu!!! Då brakade det loss, öl, jägershots and whata fuck kom fram från alla sina vrår.... Hade absolut den bästa dagen på detta år igår, bra folk och ingen mäster dödsfylla, ingen ångest och ingen ånger! Så ska livet levas!

Men de roligaste var nog imorse när det helt plötsligt börjar bankas på min dörr.
Jag tror direkt att de är nån crazy dude som försöker bryta sig in så jag hoppar upp ur sängen, slänger på mej ett par boxers och tar mitt kamera stativ och öppnar dörren, helt övertygad att nu jävlar kommer det bli total knas här med slags mål och grejer.

Utanför dörren står alla mina vänner och min chef här i bangkok och står och sjunger "Happy birthday"..... Pinsamt...

Men tack som fan alla!!

Ska kicka iväg nu och fixa oxh trixa lite inför ikväll, kommer bli galet!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hipp hipp hurra!!! Gurra murra har blivit 20 år!!!

har försökt att nå födelsedagsbarnet! för en kommentar. Hoppas du får en dunderdag!! många kramar kersti, miguel o farmor!!!



2009-05-24 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0