Yber stressen är här

Känner mej jävligt låg idag tyvär.... men jag har faktist en bra anledning....

Stressar på ganska hårt idag, hatar alla dessa förbannade thailänska helgdagar, har bara 3 dagar att jobba denna vecka, sen imorgon (onsdag) klockan 04.00 för mej eller, 23 i sverige ska jag hoppa på en buss ner till Kambodja för 3 gången för att få mitt 3 månaders visa.
Det som är jävligt jobbigt denna gång är dock att jag måste stanna tills på fredag i en sjukt sunkig liten jobbig håla... De är som las vegas där nere fast utan all glädje...Allt är grått, väggarna är ärrade efter livets genomgång, smuts och skador talar om tråkiga, hemska och allmänt deprimerande historier.... De ser ut som stora gråa LP skivor som blivit repade av livet skivnål....

Håller på med massa möten, deffen och plåtningar, gör så jävla ont i huvudet nu, de är för mycket känns det som..

Nu måste jag på möte.. Ha det bra, ska försöka bli lite mera muntar, men det är jävligt svårt just nu..

Foto: Gustav Anestam/ G.A Photo
(synd att de blir fuckade bilder av bloggfiltren...)

Kommentarer
Postat av: kersti

sluta deffa! och börja ät ordentligt! så ska du se att du mår bättre!!! DU ÄR INTE TJOCK!!!!! Lyssna på kroppen den börjar säga ifrån nu!!! Så ät o må bra! kramar kersti

2009-05-05 @ 15:36:54
Postat av: David

Så jävla snygg den där Marie Plosjö

2009-05-05 @ 20:37:00
Postat av: David

Så jävla snygg den där Marie Plosjö

2009-05-05 @ 20:37:19
Postat av: lotta

Vill bara att DU ska må bra. Kambodja verkar ingé kul....vad är det för håla du hamnat i?? Och varför allt trassel med visum?? Skriv till mig på fejan...vill veta mer sötnosen. Du Är bäst och saknar dig. Stora kramar.

2009-05-07 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0